De Rocket League spelregels zijn van toepassing op alle Rocket League toernooien.

  • Spelmodus: Wielbal
  • Arena: DFH-Stadion
  • Teamgrootte: Zie ticket
  • Botmoeilijkheid:  Geen bots
  • Regio: Europa
  • Joinbaar door: Naam/Wachtwoord
  • Naam: Vraag admin
  • Wachtwoord: Vraag admin
  • Mutaties: Standaardinstellingen

 

De partij die in het bracket schema bovenin is ingedeeld maakt de privéwedstrijd aan (team Blauw). De partij die onderaan is ingedeeld joined de privéwedstrijd (team Oranje). De host is dus altijd team Blauw en het team dat joined is team Oranje.   

  • Op het ticket staat de toernooimethode beschreven. Respectievelijk: Knockout (best of 3), Poulefase (gevolgd door best of 3) of Dubbel bracket (best of 3).
  • Alle finales worden beslist in best of 5.
  • Wanneer een speler interne problemen heeft en de verbinding verbreekt, kan deze te allen tijde weer deelnemen aan de wedstrijd. Het team waarin deze speler zich bevind zal tijdelijk met een speler minder spelen totdat de speler in kwestie weer joined.
  • Alle spelers zijn verplicht over de meest recente versie van het spel te beschikken.
  • De teamcaptain (de speler die het ticket voor het team koopt) geeft bij aankoop een teamnaam door. Daarnaast geeft de teamcaptain de in game names van alle teamgenoten door aan de admin (via de bestelling of in de chat).
  • Het tussentijds wisselen van teamgenoten is niet toegestaan en leidt tot diskwalificatie van het team.
  • Tussen elke speelronde heb je maximaal 5 minuten pauze. 
  • Wanneer een team niet binnen deze 5 minuten start met de volgende wedstrijd, zal het team deze wedstrijd automatisch verliezen. 

Veilig betalen met:

Volg ons: